Corona Maatregelen

Wij zijn heel voorzichtig met jullie én onze gezondheid, daarom hebben we een aantal regels opgesteld. Houd je aan deze regels tijdens je verblijf bij ons, zodat we de veiligheid van iedereen kunnen waarborgen.

  1. Bij ziekte, verkoudheid of ziekteverschijnselen verzoeken wij jullie toch thuis te blijven of z.s.m. terug naar huis te gaan.

  2. Wij volgen de richtlijnen en aanbevelingen van de overheid.

  3. Verbeterde protocollen voor reiniging en hygiëne.

  4. Regelmatige desinfectie van blootgestelde oppervlakken zoals deurgrepen, kaartterminals en liftknoppen met antibacteriële vloeistoffen.

  5. Bij het betreden van ons hotel en restaurant tref je desinfecterende handgel. Wij vragen je vriendelijk hiervan gebruik te maken.  Bij het inchecken zullen wij onze gasten vanachter een plexischerm te woord staan. Er kan bij ons betaald worden met een betaalpas of eventueel cash (hier hebben we een speciale bak voor)

  6. Wij werken met sleutelpasjes, deze worden bij inname direct ontsmet

  7. Het ontbijt zal in overleg met u tussen 8 en 11 uur worden geserveerd aan tafel in ons restaurant met de 1,5 meter afstand in acht genomen.

  8. Ontbijt is ook als roomservice mogelijk tegen een kleine vergoeding.

  9. In Westkapelle zijn er verschillende restaurants die een bezorg- of afhaalmaaltijd verzorgen. Wij geven jullie tijdens het inchecken verschillende menu’s van diverse soorten restaurants mee. Er is veel aanbod in Westkapelle zoals: Frans/Nederlands/Italiaans maar ook verse vis, kibbeling/burgers etc. Je kunnen dan zelf per dag beslissen wat je zouden willen eten en dit kan eventueel ook bezorgd worden. Deze maaltijd kunnen je op de kamer nuttigen of eventueel beneden in ons restaurant gedeelte.

  10. Overdag en ’s avonds zal onze honesty bar geopend zijn, u kunt gebruik maken van deze ruimte. Belangrijk is natuurlijk wel dat je altijd 1,5 meter afstand houdt.

  11. De kamers zullen na gebruik ontsmet en gepoetst worden. Tussendoor kunnen je gebruikte handdoeken in speciale linnen zakken doen, deze zullen we dan vervangen voor schone handdoeken.

  12. Hou ten allen tijde 1,5 meter afstand!

  13. Was of desinfecteer regelmatig je handen

 

Wij snappen dat u het moeilijk vindt om ver vooraf te reserveren, daarom kunt u bij ons vanaf mei 2020 tot 1 december 2020 uw reservering altijd kosteloos verzetten. En mocht u toch willen annuleren dan kan dit tot 2 dagen voor aankomst kosteloos.

Meer over ons

Een nieuwe start

Twee razend enthousiaste mensen, een beetje geluk (dat er een mooi pand net op je pad komt) en  een beetje lef. Dat is wat er nodig was voor een nieuw hotel in Westkapelle. Een unieke inrichting en een flinke dosis gastvrijheid vind je in ons kleinschalig hotelletje. Wij beschikken over 17 kamers in ons hotel, waarvan 4 suites. Beneden hebben we een gezellig ingericht restaurant waar u als gast de hele dag door gebruik van onze honesty bar kunt maken. Overdag is het terras open voor onze gasten en voorbijgangers voor een lekker glaasje wijn of een heerlijk kopje koffie. 

Locatie

Je vindt Hotel Charley’s in het centrum van het rustig en bourgondisch dorpje Westkapelle tussen de bekende badplaatsen Domburg en Zoutelande in, op 2 minuten lopen van het badstrand van Westkapelle. Bij Westkapelle liggen mooie fietsroutes welke door heel Walcheren lopen. Westkapelle is een schitterende uitvalbasis om dorpen als Domburg, Zoutelande en Veere te ontdekken. En wat dacht u van de bruisende stad Middelburg, welke maar op een kwartier rijden ligt van ons hotel. En dan weer terug komen in de rust en al je indrukken rustig kunnen verwerken met een verkwikkende wandeling over duinen en strand. Heerlijk toch?

Wine & Bite

Gezellig borrelen met een uitgebreide hapjesplank in combinatie met één van de tongstrelende wijnen, high tea, high wine of heerlijk lunchen, het kan allemaal in ons gezellig restaurant. 

Reserveren

Wij streven ernaar onze vaste gasten en rechtstreekse boekers te belonen als vaste gast. Om die reden houden we nog wel eens wat kamers achter de hand. Kunt je online geen beschikbaarheid vinden? Bel ons vooral, mogelijk hebben we toch nog iets beschikbaar. 

Algemene voorwaarden en informatie

Check In

Elke dag streven onze medewerkers van de huishouding ernaar om de kamers uiterlijk om 14:00 uur klaar te hebben. U kunt vanaf voornoemd tijdstip op uw kamer terecht. Indien u eerder arriveert en uw kamer nog niet gereed is dan kunt u, indien u dit wenst, uw bagage bij de receptie in bewaring geven.

  

 Check out   

Wij verzoeken u vriendelijk uw kamer voor 11:00 uur te verlaten. Indien u langer op uw kamer wenst te blijven dan kunt u bij de medewerkers van de receptie navragen wat de mogelijkheden zijn.

 

Betaling

Wanneer u uitcheckt dient u de door u gemaakte onkosten te voldoen. Wanneer u van plan bent voor 07:30 uur uit te checken vragen wij u de rekening op de avond voor vertrek te voldoen.

  

 Parkeren

U kunt gratis parkeren in de straten rondom Hotel Charley’s. Indien gewenst hebben wij ook een privé parkeerplaats op aanvraag.

  

 Voorwaarden arrangementen

• Arrangementsprijzen zijn per persoon, op basis van 2 personen per kamer.

• Onze arrangementen zijn te reserveren op basis van beschikbaarheid.

• Voor onze arrangementen geldt dat er slechts een beperkt aantal kamers beschikbaar is.

• Verlengingsnachten voor onze arrangementen zijn alleen telefonisch te reserveren.

  

 Babybed

Het is mogelijk een babybed op de kamer te laten plaatsen. De prijs voor een babybed bedraagt € 15,00 per nacht.

  

 Huisdieren

Huisdieren zijn alleen toegestaan op aanvraag en in een bepaald aantal Deluxe kamers.

  

 Toeristenbelasting

Volgens gemeentelijke bepalingen wordt € 1,25 per persoon per nacht aan verblijfsbelasting in rekening gebracht.

 

 Algemene annuleringsvoorwaarden individuele reserveringen

 - Bij annulering tot 7 dagen vóór de aankomstdatum worden geen kosten in rekening gebracht.

- Bij annulering tussen 7 dagen en 24 uur voor de aankomstdatum wordt 70% kosten gerekend van het totaal gereserveerde bedrag excl. Toeristenbelasting.

- Bij annulering 24 uur vóór de aankomstdatum of indien u niet komt opdagen (no-show) wordt het volledige bedrag van de reservering in rekening gebracht.

 * Vanaf mei 2020 tm 1 december 2020 is het mogelijk (vanwege het CORVID-19-Virus) tot 2 dagen voor aankomst kosteloos te annuleren. Na 2 dagen voor aankomst mag u altijd kosteloos uw boeking verzetten.

Aanbetalingsbeleid

 Wij vragen een aanbetaling van 50% van het totaal gereserveerde bedrag, welke minimaal binnen 2 weken voor de geboekte aankomstdatum moet worden overgemaakt op ons rekeningnummer.

 

Voorwaarden Non Refundable

 Zodra u gereserveerd heeft, wordt het volledige reserveringsbedrag inclusief verblijfsbelasting van de reservering in rekening gebracht via uw creditcard. In geval van annulering, wijziging of als u niet komt opdagen (no-show), wordt het volledige bedrag van de reservering niet gerestitueerd