Corona maatregelen

Wij zijn heel voorzichtig met jullie én onze gezondheid, daarom hebben we een aantal regels opgesteld. Houdt je aan deze regels tijdens je verblijf bij ons, zodat we de veiligheid van iedereen kunnen waarborgen.

  1. Bij ziekte, verkoudheid of ziekteverschijnselen verzoeken wij je thuis te blijven of zo spoedig mogelijk terug naar huis te gaan.

  2. Wij volgen de richtlijnen en aanbevelingen van de Nederlandse overheid en Veiligheidsregio Zeeland.

  3. Verbeterde protocollen voor reiniging en hygiëne.

  4. Regelmatige desinfectie van blootgestelde oppervlakken zoals deurgrepen, kaartterminals en liftknoppen met antibacteriële vloeistoffen.

  5. Bij het betreden van ons hotel en restaurant tref je desinfecterende handgel aan. Wij vragen je vriendelijk hiervan gebruik te maken. Bij het inchecken zullen wij onze gasten vanachter een plexiglas scherm te woord staan.

  6. Er kan bij ons betaald worden met een betaalpas of eventueel cash (hier hebben we een speciale bak voor).

  7. Wij werken met sleutelpasjes, welke na inname direct worden ontsmet.

  8. Het ontbijt wordt in ons restaurant aan tafel geserveerd. Dit doen we in twee shifts tussen 8 en 11 uur met de 1,5 meter afstand in acht genomen.

  9. Het ontbijt kan ook als roomservice worden geserveerd tegen een kleine vergoeding.

  10. In Westkapelle zijn verschillende restaurants die een bezorg- of afhaalmaaltijd verzorgen. Onze receptioniste geeft je tijdens het inchecken verschillende menu’s van meerdere restaurants mee. Er is veel aanbod in Westkapelle zoals; Frans/Nederlands/Italiaans maar ook verse vis, kibbeling/burgers enz. Deze maaltijd kun je op de hotelkamer nuttigen of eventueel beneden in ons restaurant gedeelte.

  11. Overdag en ’s avonds is onze honesty bar geopend. Deze bevindt zicht in ons restaurant. Belangrijk is natuurlijk dat je altijd 1,5 meter afstand houdt van onze ander gasten.

  12. Onze hotelkamers worden na gebruik gereinigd en ontsmet. Tussendoor kun je gebruikte handdoeken in speciale linnen zakken doen, deze zullen we dan vervangen voor schone handdoeken.

  13. Hou ten allen tijde 1,5 meter afstand!

  14. Was of desinfecteer regelmatig je handen.

 

Wij snappen dat het soms moeilijk is om ruim van te voren een hotelkamer te reserveren, daarom kun je bij ons vanaf mei 2020 tot 1 december 2020 je reservering altijd kosteloos verzetten. Mocht je je reservering toch willen annuleren, dan kan dit kosteloos tot 2 dagen voor aankomst.

 

Meer over ons

Een nieuwe start

Twee razend enthousiaste mensen, een beetje geluk (dat er een mooi pand net op je pad komt) en  een beetje lef. Dat is wat er nodig was voor een nieuw hotel in Westkapelle. Een unieke inrichting en een flinke dosis gastvrijheid vind je in ons kleinschalig hotelletje. Wij beschikken over 17 kamers in ons hotel, waarvan 4 suites. Beneden hebben we een gezellig ingericht restaurant waar u als gast de hele dag door gebruik van onze honesty bar kunt maken. Overdag is het terras open voor onze gasten en voorbijgangers voor een lekker glaasje wijn of een heerlijk kopje koffie. 

Locatie

Je vindt Hotel Charley’s in het centrum van het rustig en bourgondisch dorpje Westkapelle tussen de bekende badplaatsen Domburg en Zoutelande in, op 2 minuten lopen van het badstrand van Westkapelle. Bij Westkapelle liggen mooie fietsroutes welke door heel Walcheren lopen. Westkapelle is een schitterende uitvalbasis om dorpen als Domburg, Zoutelande en Veere te ontdekken. En wat dacht u van de bruisende stad Middelburg, welke maar op een kwartier rijden ligt van ons hotel. En dan weer terug komen in de rust en al je indrukken rustig kunnen verwerken met een verkwikkende wandeling over duinen en strand. Heerlijk toch?

Wine & Bite

Gezellig borrelen met een uitgebreide hapjesplank in combinatie met één van de tongstrelende wijnen, high tea, high wine of heerlijk lunchen, het kan allemaal in ons gezellig restaurant. 

Reserveren

Wij streven ernaar onze vaste gasten en rechtstreekse boekers te belonen als vaste gast. Om die reden houden we nog wel eens wat kamers achter de hand. Kunt je online geen beschikbaarheid vinden? Bel ons vooral, mogelijk hebben we toch nog iets beschikbaar. 

Algemene voorwaarden en informatie

Check In

Elke dag streven onze medewerkers van de huishouding ernaar om de kamers uiterlijk om 14:00 uur klaar te hebben. U kunt vanaf voornoemd tijdstip op uw kamer terecht. Indien u eerder arriveert en uw kamer nog niet gereed is dan kunt u, indien u dit wenst, uw bagage bij de receptie in bewaring geven.

  

 Check out   

Wij verzoeken u vriendelijk uw kamer voor 11:00 uur te verlaten. Indien u langer op uw kamer wenst te blijven dan kunt u bij de medewerkers van de receptie navragen wat de mogelijkheden zijn.

 

Betaling

Wanneer u uitcheckt dient u de door u gemaakte onkosten te voldoen. Wanneer u van plan bent voor 07:30 uur uit te checken vragen wij u de rekening op de avond voor vertrek te voldoen.

  

 Parkeren

U kunt gratis parkeren in de straten rondom Hotel Charley’s. Indien gewenst hebben wij ook een privé parkeerplaats op aanvraag.

  

 Voorwaarden arrangementen

• Arrangementsprijzen zijn per persoon, op basis van 2 personen per kamer.

• Onze arrangementen zijn te reserveren op basis van beschikbaarheid.

• Voor onze arrangementen geldt dat er slechts een beperkt aantal kamers beschikbaar is.

• Verlengingsnachten voor onze arrangementen zijn alleen telefonisch te reserveren.

  

 Babybed

Het is mogelijk een babybed op de kamer te laten plaatsen. De prijs voor een babybed bedraagt € 15,00 per nacht.

  

 Huisdieren

Huisdieren zijn alleen toegestaan op aanvraag en in een bepaald aantal Deluxe kamers.

  

 Toeristenbelasting

Volgens gemeentelijke bepalingen wordt € 1,25 per persoon per nacht aan verblijfsbelasting in rekening gebracht.

 

 Algemene annuleringsvoorwaarden individuele reserveringen

 - Bij annulering tot 7 dagen vóór de aankomstdatum worden geen kosten in rekening gebracht.

- Bij annulering tussen 7 dagen en 24 uur voor de aankomstdatum wordt 70% kosten gerekend van het totaal gereserveerde bedrag excl. Toeristenbelasting.

- Bij annulering 24 uur vóór de aankomstdatum of indien u niet komt opdagen (no-show) wordt het volledige bedrag van de reservering in rekening gebracht.

 * Vanaf mei 2020 tm 1 december 2020 is het mogelijk (vanwege het CORVID-19-Virus) tot 2 dagen voor aankomst kosteloos te annuleren. Na 2 dagen voor aankomst mag u altijd kosteloos uw boeking verzetten.

Aanbetalingsbeleid

 Wij vragen een aanbetaling van 50% van het totaal gereserveerde bedrag, welke minimaal binnen 2 weken voor de geboekte aankomstdatum moet worden overgemaakt op ons rekeningnummer.

 

Voorwaarden Non Refundable

 Zodra u gereserveerd heeft, wordt het volledige reserveringsbedrag inclusief verblijfsbelasting van de reservering in rekening gebracht via uw creditcard. In geval van annulering, wijziging of als u niet komt opdagen (no-show), wordt het volledige bedrag van de reservering niet gerestitueerd