Corona maatregelen

Wij zijn heel voorzichtig met uw én onze gezondheid, daarom hebben we een aantal regels opgesteld. Houdt uzelf aan deze regels tijdens uw verblijf bij ons, zodat we de veiligheid van iedereen kunnen waarborgen.

  1. Bij ziekte, verkoudheid of ziekteverschijnselen verzoeken wij u thuis te blijven of zo spoedig mogelijk terug naar huis te gaan.
  2. Wij volgen de richtlijnen en aanbevelingen van de Nederlandse overheid en Veiligheidsregio Zeeland.
  3. Verbeterde protocollen voor reiniging en hygiëne.
  4. Regelmatige desinfectie van blootgestelde oppervlakken zoals deurgrepen, kaartterminals en liftknoppen met antibacteriële vloeistoffen.
  5. Bij het betreden van ons hotel en restaurant treft u desinfecterende handgel aan. Wij vragen u vriendelijk hiervan gebruik te maken. Bij het inchecken zullen wij onze gasten vanachter een plexiglas scherm te woord staan.
  6. Er kan bij ons betaald worden met een betaalpas of eventueel cash (hier hebben we een speciale bak voor).
  7. Wij werken met sleutelpasjes, welke na inname direct worden ontsmet.
  8. Tijdens de Lockdown mag er helaas geen gebruik worden gemaakt van ons restaurant. Wij verzorgen het ontbijt in de vorm van een take away maaltijd, wij brengen het ontbijt bij uw kamer. 
  9. 's Avonds serveert Brasserie de Zeezot een 3-gangen menu, wat bij uw kamer wordt gebracht. Dit is een 3-gangen verrassingsmenu waarbij u de keuze heeft uit vis/vlees of vegetarisch. Het menu is tot 1 dag voor aankomst te reserveren op donderdag t/m zondag en kost € 27,50 p.p. Of u kunt een take away maaltijd bestellen bij één van de vele restaurants van Westkapelle en omgeving. 
  10. Onze hotelkamers worden na gebruik gereinigd en ontsmet. Tussendoor kunt u gebruikte handdoeken in speciale linnen tasjes doen, deze zullen we dan vervangen voor schone handdoeken.
  11. Hou ten allen tijde 1,5 meter afstand!
  12. Was of desinfecteer regelmatig uw handen.

 

Algemene voorwaarden en informatie

Check In

Elke dag streven onze medewerkers van de huishouding er naar om de kamers uiterlijk 14:00 uur schoon te hebben gemaakt. U kunt vanaf voornoemd tijdstip op uw kamer terecht. Indien u eerder arriveert en uw kamer nog niet gereed is dan kunt u, indien u dit wenst, uw bagage bij de receptie in bewaring geven.

  

Check out   

Wij verzoeken u vriendelijk uw kamer voor 11:00 uur te verlaten. Indien u langer op uw kamer wenst te blijven dan kunt u bij de medewerkers van de receptie navragen wat de mogelijkheden zijn.

 

Betaling

Wanneer u uitcheckt dient u de door u gemaakte onkosten te voldoen. Wanneer u van plan bent voor 07:30 uur uit te checken vragen wij u de rekening op de avond voor vertrek te voldoen.

  

Parkeren

U kunt gratis parkeren in de straten rondom Boutique Hotel Charley’s. Indien gewenst hebben wij ook een privé parkeerplaats op aanvraag.

  

Voorwaarden arrangementen

• Arrangementsprijzen zijn per persoon, op basis van 2 personen per kamer.

• Onze arrangementen zijn te reserveren op basis van beschikbaarheid.

• Voor onze arrangementen geldt dat er slechts een beperkt aantal kamers beschikbaar is.

• Verlengingsnachten voor onze arrangementen zijn alleen telefonisch te reserveren.

  

Babybed

Het is mogelijk een babybed op de kamer te laten plaatsen. De prijs voor een babybed bedraagt € 15,00 per nacht.

  

Huisdieren

Huisdieren zijn alleen toegestaan op aanvraag en in een bepaald aantal Deluxe kamers.

  

Toeristenbelasting

Volgens gemeentelijke bepalingen wordt € 2,00 per persoon per nacht aan verblijfsbelasting in rekening gebracht.

 

Algemene annuleringsvoorwaarden individuele reserveringen

 - Bij annulering tot 7 dagen vóór de aankomstdatum worden geen kosten in rekening gebracht.

- Bij annulering tussen 7 dagen en 24 uur voor de aankomstdatum wordt 70% kosten gerekend van het totaal gereserveerde bedrag excl. toeristenbelasting.

- Bij annulering 24 uur vóór de aankomstdatum of indien u niet komt opdagen (no-show) wordt het volledige bedrag van de reservering in rekening gebracht.

 

Aanbetalingsbeleid

Wij vragen een aanbetaling van 50% van het totaal gereserveerde bedrag, welke minimaal binnen 2 weken voor de geboekte aankomstdatum moet worden overgemaakt op ons rekeningnummer.